رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

شبکه آی فیلم مجموعه خاطره‌برانگیز «و خداوند عشق را آفرید»  را با بازی های زیبایی از مهتاب نصیرپور و زنده یاد نیکو خردمند پخش می کند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «و خداوند عشق را آفرید» محصول شبکه سه سیما به کارگردانی مسعود شاه محمدی، از آی‌فیلم فارسی […]

شبکه آی فیلم مجموعه خاطره‌برانگیز «و خداوند عشق را آفرید»  را با بازی های زیبایی از مهتاب نصیرپور و زنده یاد نیکو خردمند پخش می کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «و خداوند عشق را آفرید» محصول شبکه سه سیما به کارگردانی مسعود شاه محمدی، از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. این سریال از فردا دوشنبه ۲۸ مرداد، روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

داستان این مجموعه با آگاه شدن یک خانم وکیل به نام خورشید از وقایع زندگی آینده افراد از طریق آینه‌ای موروثی که دارای خصلتی عجیب است، آغاز می‌شود و هربار او را وارد درگیری‌های زندگی اشخاصی می‌کند که از فقدان عشق رنج می‌برند.

علاوه بر نصیرپور و خردمند، آرش مجیدی، آیدا کیخانی، رحیم نوروزی، رامین پرچمی، سودابه میرکریمی، سینا رازانی و مهرداد فلاحتگر نیز در مجموعه «و خداوند عشق را آفرید» ایفای نقش کرده‌اند.

این مجموعه تلویزیونی اپیزودیک هر روز ساعت ۱۸ پخش و در  ساعت‌های ۲ بامداد و ۱۰ روز بعد بازپخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار