رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم کمدی «‌پسران خوب» در اولین هفته اکرانش در سینماهای آمریکا به فروش ۲۱ میلیون دلاری دست یافت و یک موفقیت غیرمنتظره را برای ژانر کمدی رقم زد. به نقل از هالیوود ریپورتر،‌  کمدی «پسران خوب» که تهیه‌کنندگی آن را «ست روگن» و «اوان گلدبرگ» برعهده دارند با فروش موفقیت‌آمیز خود در هفته اول اکران به […]

فیلم کمدی «‌پسران خوب» در اولین هفته اکرانش در سینماهای آمریکا به فروش ۲۱ میلیون دلاری دست یافت و یک موفقیت غیرمنتظره را برای ژانر کمدی رقم زد.

به نقل از هالیوود ریپورتر،‌  کمدی «پسران خوب» که تهیه‌کنندگی آن را «ست روگن» و «اوان گلدبرگ» برعهده دارند با فروش موفقیت‌آمیز خود در هفته اول اکران به اولین کمدی درجه R (افراد زیر ۱۷ سال برای دیدن فیلم‌های درجه R باید با خانواده به سینما بروند) تبدیل شد که از سال ۲۰۱۶ تاکنون توانسته در صدر فهرست باکس آفیس قرار بگیرد.

این درحالی است که انتظار می‌رفت،‌ «پسران خوب» محصول کمپانی «یونیورسال» در اولین هفته اکران خود با فروش ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلاری پس از «هابز و شاو» در رتبه دوم باکس‌ آفیس آمریکای شمالی قرار بگیرد.

«هابز و شاو» از مجموعه فیلم‌های سینمایی «سریع و خشن» دیگر محصول کمپانی یونیورسال نیز با فروش ۱۴.۱ میلیون دلاری در این آخر هفته در رتبه دوم قرار گرفت. این فیلم تاکنون با فروش بین‌المللی ۳۰۳ میلیون دلار به فروش جهانی ۴۳۶.۷ میلیون دلار دست یافته است.

«شیرشاه» محصول «دیزنی» هم با فروش ۱۱.۹ میلیون دلاری در هفته گذشته در جایگاه سوم قرار گرفت. فروش جهانی این فیلم تاکنون به ۱.۴ میلیارد دلار رسیده است.

انیمیشن «انگری بردز ۲» که انتظار می‌رفت در اولین هفته اکرانش به فروش ۱۰.۵ میلیون دلاری دست یابد، در نهایت ۱۶.۲ میلیون دلار فروخت. این انیمیشن با فروش ۱۰ میلیون دلاری در گیشه‌ سینماهای چین به فروش کلی ۴۶.۴ میلیون دلاری دست یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار