رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سریال «۱۰۱ راه برای ذله‌کردن پدر و مادرها» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل، از آی فیلم۲ نمایش داده می‌شود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال کودک و نوجوان «۱۰۱ راه برای ذله‌کردن پدر و مادرها» از یکشنبه سوم شهریور، هر روز رأس ساعت ۱۶:۰۰ راهی خانه‌ آی‌فیلمی‌ها در افغانستان و تاجیکستان می‌شود. […]

سریال «۱۰۱ راه برای ذله‌کردن پدر و مادرها» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل، از آی فیلم۲ نمایش داده می‌شود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال کودک و نوجوان «۱۰۱ راه برای ذله‌کردن پدر و مادرها» از یکشنبه سوم شهریور، هر روز رأس ساعت ۱۶:۰۰ راهی خانه‌ آی‌فیلمی‌ها در افغانستان و تاجیکستان می‌شود.

خلاصه داستان سریال «۱۰۱ راه برای ذله‌کردن پدر و مادرها» از این قرار است: پارسا، پسر کلاس پنجمی نابغه‌ای است که همواره در حال اختراع و ساخت ابزار جدید است، اما والدینش او را به خوبی درک نمی‌کنند. این مسئله زمانی تشدید می‌شود که پارسا برای جلب توجه پدر و مادرش انشایی عجیب می‌نویسد.

مجید مظفری، آتنه فقیه‌نصیری، سید احمد نجفی، بهناز جعفری، مهران رجبی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، مهران ضیغمی و یونس غزالی ازجمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

این سریال از فردا ساعت ۴ عصر به وقت تهران و کابل و ۴:۳۰عصر به وقت دوشنبه تاجیکستان از آی فیلم۲ پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۲۲:۰۰، ۰۴:۰۰ و ۱۰:۰۰ به‌وقت تهران و کابل خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار