رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سریال تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» از امروز برای مخاطبان شبکه آی‌فیلم در کشورهای فارسی‌زبان منطقه روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» محصول شبکه دو سیما به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، هر شب از آی‌فیلم۲ پخش می‌شود. شبنم قلی‌خانی، سام درخشانی، آشا محرابی، بهرنگ […]

سریال تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» از امروز برای مخاطبان شبکه آی‌فیلم در کشورهای فارسی‌زبان منطقه روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» محصول شبکه دو سیما به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، هر شب از آی‌فیلم۲ پخش می‌شود.

شبنم قلی‌خانی، سام درخشانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، الهه حصاری، فرناز رهنما و پژمان بازغی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

این سریال، قصه یکتا را روایت می‌کند که با فرزندش پس از مرگ همسر و پدر همسرش در یک تصادف رانندگی به ‌واسطه توطئه‌ای در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد…

این مجموعه تلویزیونی از شنبه دوم شهریور، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت تهران و کابل و ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در سه‌ نوبت به فاصله شش ساعت خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار