رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «کروکودیل» به نویسندگی و کارگردانی مسعود تکاور در پنجمین روز از اکرانش در سینماهای تهران و شهرستان‌ها با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده و فروش روزانه این فیلم همچنان رو به افزایش است. با افزایش تعداد سالن‌های این فیلم در سطح کشور […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «کروکودیل» به نویسندگی و کارگردانی مسعود تکاور در پنجمین روز از اکرانش در سینماهای تهران و شهرستان‌ها با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده و فروش روزانه این فیلم همچنان رو به افزایش است. با افزایش تعداد سالن‌های این فیلم در سطح کشور پیش‌بینی می‌شود این روند صعودی در گیشه همچنان ادامه داشته باشد.
رضا یزدانی خواننده مطرح موسیقی پاپ و یکی از بازیگران اصلی «کروکودیل» دو تراک اختصاصی برای این فیلم خوانده که سازندگان در آستانه پایان هفته اول اکران بخش‌هایی از یکی از این دو تراک را رونمایی کردند. نسخه کامل این تراک ظرف چند روز آینده در تمامی سایت‌های معتبر موسیقی قابل ارائه خواهد بود. ساخت این تیزر را بنیامین نادعلی برعهده داشته است.

کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری و رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره‌آزاد، رامتین خداپناهی، مهرداد مزرعه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پخش «کروکودیل» برعهده دفتر رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی قرار دارد. عزت‌الله جامعی ندوشن تهیه‌کننده و یوسف نادعلی سرمایه‌گذار این پروژه سینمایی هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار