رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

۹ فیلم منتخب از سینمای ایران در هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا روی پرده می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «رقص پا» ساخته مزدک میرعابدینی در بخش مسابقه رسمی این دوره جشنواره به نمایش درمی‌آید و سه فیلم روزهای نارنجی (آرش لاهوتی)، اردک‌لی (بهروز غریب‌پور) و اتاق […]

۹ فیلم منتخب از سینمای ایران در هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «رقص پا» ساخته مزدک میرعابدینی در بخش مسابقه رسمی این دوره جشنواره به نمایش درمی‌آید و سه فیلم روزهای نارنجی (آرش لاهوتی)، اردک‌لی (بهروز غریب‌پور) و اتاق تاریک (روح‌الله حجازی) در بخش پانورامای روی پرده خواهد رفت.

همچنین در بخش اکتشافات، فیلم‌های یه‌وا (آناهید آباد) و اولین امضا برای رعنا (علی ژکان) اکران می‌شود و فیلم‌های نسترن‌های وحشی (رهبر قنبری) و پاستاریونی (سهیل موفق) در بخش توسعه سینمای آسیا- اقیانوسیه (نت‌پک) به نمایش درمی‌آید.

آستیگمات (مجیدرضا مصطفوی) نهمین فیلم ایرانی است که در این دوره جشنواره، در بخش نمایش‌های ویژه اکران خواهد شد.

هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا با هدف نزدیک کردن مخاطبان محصولات فرهنگی با روایت‌ها و داستان‌های قاره آسیا و نمایش گزیده تولیدات سینمایی ۲۵ کشور این قاره، از ۱۲ مهر تا ۹ آبان سال‌جاری (۴ تا ۳۱ اکتبر) برگزار می‌شود.

در این رویداد، منتخبی از آثار‌ سینمای ایران، با همکاری و همت جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا، بنیاد سینمایی فارابی و سایر پخش‌کنندگان فیلم از ایران به روی پرده خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار