رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی به اظهارات تهیه کننده «متری شیش و نیم» مبنی بر عرضه نسخه غیرقانونی این فیلم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش نشان داد. سید جمال ساداتیان، تهیه‌کننده «متری شیش و نیم» اخیراً گفته است: من یک درصد هم شک ندارم که فیلم ما از وزارت ارشاد به دست […]

مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی به اظهارات تهیه کننده «متری شیش و نیم» مبنی بر عرضه نسخه غیرقانونی این فیلم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش نشان داد.

سید جمال ساداتیان، تهیه‌کننده «متری شیش و نیم» اخیراً گفته است: من یک درصد هم شک ندارم که فیلم ما از وزارت ارشاد به دست افراد شبکه قاچاق افتاده.

مسعود نجفی مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی در توضیح پیگیری و اقدامات مربوط به عرضه نسخه غیرقانونی فیلم «متری شیش و نیم» گفت: طبیعی است که اگر ادعای آقای ساداتیان مبنی بر عرضه غیرقانونی فیلم از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثبات شود، حتما مطابق قانون با عوامل خاطی به دلیل خیانت در امانت برخورد سخت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در صورت عدم اثبات، قاعدتاً ایشان باید تبعات حقوقی این هتک حیثیت را بپذیرند.

فیلم سینمایی متری شیش و نیم همزمان با نوروز سال جاری اکران خود را آغاز کرد و بعد از ۲۳ هفته نمایش در حالی که با فروش ۲۷ میلیارد تومانی در روزهای پایانی اکران بود، قاچاق شد. همین موضوع سبب شد بلافاصله مجوز انتشار این فیلم در شبکه خانگی صادر شود. این در حالی است که تهیه‌کننده فیلم مدعی بود قصد داشته‌اند در پایان سال جاری یا اوایل سال بعد برای انتشار «متری شیش و نیم» در شبکه خانگی اقدام کنند.

باید دید اختلاف حقوقی سازندگان «متری شیش و نیم» با سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چه نتیجه‌ای منجر می‌شود؟ آیا تهیه‌کننده فیلم می‌تواند ادعای خود را در دادگاه صالحه اثبات کند یا باید منتظر تبعات حقوقی باشد؟!

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار