رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از ضرورت ثبت‌نام آنلاین اهالی رسانه روی وب‌سایت جشنواره و رزرو بلیت برای ورود به سالن نمایش فیلم‌های بخش مسابقه ملی و سانس ویژه این رویداد سینمای مستند ایران خبر داد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، شهنام صفاجو با ذکر این موضوع […]

مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از ضرورت ثبت‌نام آنلاین اهالی رسانه روی وب‌سایت جشنواره و رزرو بلیت برای ورود به سالن نمایش فیلم‌های بخش مسابقه ملی و سانس ویژه این رویداد سینمای مستند ایران خبر داد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، شهنام صفاجو با ذکر این موضوع اظهار کرد: نمایندگان رسانه‌های جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات تخصصی، برنامه‌های رادیو- تلویزیونی و فعالان حوزه مجازی از امروز (۹۸/۸/۲۵) به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ضمن ثبت‌نام روی وب‌سایت سینماحقیقت به نشانی www.irandocfest.ir و ورود به پنل کاربری خود در بخش رسانه، نسبت به تکمیل اطلاعات مورد درخواست اقدام کنند.

به گفته وی، ارائه مشخصات فردی، معرفی‌نامه رسمی از سوی مدیرمسئول یا سردبیر رسانه و نمونه کار سال‌های قبل با مضمون جشنواره سینماحقیقت و فیلم مستند، از جمله موارد درخواستی روابط عمومی جشنواره است.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت متذکر شد: با توجه به محدودیت سالن‌های پردیس سینمایی چارسو، دوستانی که کارت خبرنگاری جشنواره را دریافت می‌کنند و قصد حضور در سئانس‌های مسابقه ملی و مسابقه بین‌الملل را دارند، می‌بایست نسبت به رزرو بلیت فیلم‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

وی یادآور شد: برای خبرگزاری‌های عمده ۲ کارت و سایر رسانه‌هایی که در زمینه‌ی سینما بویژه فیلم مستند فعالیت دارند، یک کارت PRESS اختصاص خواهد یافت. ضمن این که برای کارت منتقدان، گزارشگران رادیو- تلویزیونی، عکاسان، تصویربرداران و عوامل فنی هم پیش‌بینی‌هایی شده که این افراد می‌بایست در زمان ثبت‌نام، گزینه‌ی مربوطه را فعال کنند.
صفاجو مجدداً تاکید کرد که روابط عمومی جشنواره پذیرای خبرنگاران، منتقدان و اعضای تحریریه رسانه‌هایی است که دغدغه‌ی فیلم مستند داشته و در طول سال، در زمینه‌ی سینمای مستند فعال هستند و کارکرد آنها توسط تیم روابط عمومی رصد شده و نمونه کار آنها در زمان ثبت‌نام نیز به دقت بررسی خواهد شد؛ لذا صرف ثبت‌نام روی سایت جشنواره به معنای دریافت قطعی کارت PRESS نیست.

وی در پایان گفت: در این دوره‌ی سینماحقیقت، با مساعدت دبیر محترم جشنواره، امکان تخصیص سالن ویژه به اهالی رسانه نیز در دست بررسی است. ضمن این که منتقدان، نویسندگان و خبرنگاران محترم می‌توانند در بخش Video Library فیلم‌های بخش مسابقه ملی، جایزه شهید آوینی و منتخبی از آثار بین‌المللی را بازبینی کنند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار