رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دور جدید سلسله نشست‌های «سینماگپ» با حضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان صاحب نام سینمای ایران و جبار آذین منتقد سینما، این هفته دوشنبه ۲۷ آبانماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار  می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ این برنامه با موضوع «الزامات […]

دور جدید سلسله نشست‌های «سینماگپ» با حضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان صاحب نام سینمای ایران و جبار آذین منتقد سینما، این هفته دوشنبه ۲۷ آبانماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار  می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ این برنامه با موضوع «الزامات سینمای ملی  ایران» پیش بینی شده و میهمانان ضمن ارائه سخنرانی و گفت و گو، پاسخ گوی پرسش‌های حاضران خواهند بود.

بر پایه این خبر، «موقعیت کنونی سینما و موانع دستیابی به سینمای ملی، نقش و سهم سینماگران و دستگاه‌های سینمایی در شکل دهی سینمای ملی، مهمترین موانع تحقق سینمای ملی، رقابت سینمای ملی و بین‌الملل، سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری و سایر نهادهای دولتی یا خصوصی در مسیر رسیدن به سینمای ملی» از جمله محورها و موضوعات این برنامه است.

برنامه «سینماگپ» حوزه هنری با اهدافی چون: «بررسی ضرورت‌ها و نیازهای سینمای ایران»، « ارائه دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسان و صاحب نظران»، « انتقال تجارب اساتید سینما»، «کالبدشکافی چالش‌های مدیریت سینما» و … توسط روابط عمومی و محافل سازمان سینمایی حوزه هنری طراحی شده است.

استفاده از این برنامه برای عموم آزاد است و علاقمندان می‌توانند روز دوشنبه طی ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری از آن استفاده نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار