رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان در آخرین مراحل فنی قرار گرفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، با اتمام مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی، در حال حاضر این فیلم آخرین مراحل جلوه‌های ویژه بصری […]

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان در آخرین مراحل فنی قرار گرفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، با اتمام مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی، در حال حاضر این فیلم آخرین مراحل جلوه‌های ویژه بصری و اصلاح رنگ خود را طی می‌کند تا بزودی آماده نمایش شود.

صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم به ترتیب توسط حسین ابوالصدق و مهدی پناهی صورت گرفته است و امیر مهران و هوتن حق شناس نیز به ترتیب بخش‌های جلوه‌های تصویری و اصلاح رنگ این فیلم را انجام خواهند داد.

پیش تولید فیلم «گورکن» از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز گردید و فیلمبرداری آن نیز از شهریورماه به مدت ۲ ماه در تهران و شهریار صورت گرفته است. ویشکا آسایش نقش اصلی فیلم و حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، محمدامین اسدی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش، سایر بازیگران این فیلم محسوب می‌شوند. .

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: سینا سعیدیان / نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی / مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان / دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی / تدوین: بابک قائم / طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی / مدیرصدابرداری: محمد کیان‌ارثی / طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق / موسیقی: مهدی پناهی / طراح صحنه: منیر رضی‌زاده / طراح لباس: ندا نصر / مدیر تولید: حامد آزادی / عنوان‌بندی و جلوه‌های بصری: امیر مهران / دستیار اول فیلمبردار: داریوش رجائی / منشی صحنه: مهشید صادقی / عکس: یوسف عبدالرضایی، فاطمه تقوی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار