رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر اصفهان، عنوان کرد: هم زمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، بهمن ماه امسال برای دهمین سال متوالی میزبان جشنواره ملی فیلم فجر در اصفهان خواهیم بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، رضا دهقانی گفت: امسال پردیس سینمایی اصفهان، مجموعه سینمایی سیتی‌سنتر […]

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر اصفهان، عنوان کرد: هم زمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، بهمن ماه امسال برای دهمین سال متوالی میزبان جشنواره ملی فیلم فجر در اصفهان خواهیم بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، رضا دهقانی گفت: امسال پردیس سینمایی اصفهان، مجموعه سینمایی سیتی‌سنتر و پردیس سینمایی ساحل، میزبان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان هستند.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته سالن ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه برای اکران رایگان فیلم‌ها اختصاص یافته است.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان افزود: یکی دیگر از برنامه‌های جنبی جشنواره، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه فیلم و سینما است که با مشارکت موسسه آموزش عالی سپهر برگزار خواهد شد.

دهقانی با اشاره به اینکه، ۹ کمیته اجرایی برای برگزاری جشنواره فعال شده‌اند، گفت: نزدیک به سه ماه است که این کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا یکی از بهترین دوره‌های جشنواره‌ فیلم فجر را در اصفهان داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار