رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» از چهارشنبه (۲۵ دی‌ماه) در گروه سینمایی «فرهنگ» آغاز خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای، با ثبت قرارداد اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» ساخته علی ژکان در گروه سینمایی «فرهنگ»، این فیلم از روز چهارشنبه (۲۵ دی‌ماه) در این گروه […]

اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» از چهارشنبه (۲۵ دی‌ماه) در گروه سینمایی «فرهنگ» آغاز خواهد شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای، با ثبت قرارداد اکران فیلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» ساخته علی ژکان در گروه سینمایی «فرهنگ»، این فیلم از روز چهارشنبه (۲۵ دی‌ماه) در این گروه روی پرده خواهد رفت. در آستانه اکران سازندگان از اولین پوستر این فیلم نیز رونمایی کردند. طراحی این پوستر برعهده آرزو نصیرپور بوده است.
پخش این فیلم برعهده موسسه نیمروز فیلم قرار دارد.
علیرضا جلالی‌تبار، شهرزاد کمال‌زاده، شقایق رهبری، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، فلور نظری، نادر نادرپور، محسن عبداللهیان، حمید فلاحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«اولین امضاء برای رعنا» یک درام اجتماعی است. فیلم روایتگر زندگی داستان نویسی به نام جهانگیر گلستانه است که چند سال قبل با دختری به نام رعنا ازدواج کرده. آنها در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند و اجاره مختصری می‌پردازند، اما طولی نمی‌کشد که… .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار