رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، پنجمین دوره از این جشنواره در شهر میراث جهانی یزد برگزار خواهد شد. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مجید جوادیان‌زاده ادامه داد: در این دوره از جشنواره، تعدادی از فیلم‌های سینمایی […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، پنجمین دوره از این جشنواره در شهر میراث جهانی یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مجید جوادیان‌زاده ادامه داد: در این دوره از جشنواره، تعدادی از فیلم‌های سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر سال‌جاری، در زمان ایامالله دهه فجر و در محل پردیس سینمایی تک یزد به اکران درخواهد آمد.

او افزود: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در یزد با برنامه‌های جنبی و رویدادهایی همچون نمایشگاه کتاب، نمایشگاه اسناد سینمایی یزد با همکاری مرکز اسناد استان یزد، نشست‌های پرسش و پاسخ و همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت حضور دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق حاشیه‌ای در جشنواره در صورت تخصیص بخش سیمرغ و پروانه‌ها برای دانش‌آموزان از سوی سازمان سینمایی و … همراه خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان عنوان کرد: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در یزد با همکاری انجمن سینمای جوانان استان برگزار می‌شود و عناوین فیلم‌ها و برنامه اکران به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار