رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

محمد حسین‌اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در قزوین نیز اکران خواهد شد. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با […]

محمد حسین‌اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در قزوین نیز اکران خواهد شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در قزوین نیز اکران خواهد شد.

محمد حسین‌اسماعیلی اضافه کرد: لیست فیلم‌های منتخب قابل اکران، زمان پیش فروش بلیت و زمان‌بندی نمایش آن در قزوین هنوز مشخص نشده است و پس از اعلام نام فیلم‌ها از سوی دبیرخانه جشنواره، پک‌های مختلف برنامه‌ریزی شده ارائه خواهند شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری باشکوه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان قزوین صورت گرفته است که امیدواریم با اطلاع‌رسانی شایسته بتوانیم شاهد استقبال حداکثری مردم از جشنواره در قزوین باشیم.

اسماعیلی ادامه داد: در تلاشیم شرایط اکران فیلم های بیشتری را نسبت به سال گذشته در استان ایجاد کنیم تا رضایت بیشتر مخاطبان این رویداد سینمایی را جلب نمائیم.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجراز ۱۴ تا ۲۲ بهمن همزمان با تهران در سینما مهتاب قزوین به نمایش درخواهند آمد. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این جشنواره می‌توانند به صورت اینترنتی به سامانه فروش آنلاین بلیت به نشانی qazvinticket.com و یا به صورت حضوری از سینما مهتاب قزوین اقدام به خرید بلیت خود کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار