رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پخش مجموعه تلویزیونی «آخرین روزهای شاد بودن» از سه‌شنبه ۸ بهمن در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی «آخرین روزهای شاد بودن» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حجت قاسم‌زاده اصل راهی آنتن کانال فارسی این شبکه می‌شود. «آخرین روزهای شاد بودن» داستان زنی به نام لیلاست که […]

پخش مجموعه تلویزیونی «آخرین روزهای شاد بودن» از سه‌شنبه ۸ بهمن در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال تلویزیونی «آخرین روزهای شاد بودن» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حجت قاسم‌زاده اصل راهی آنتن کانال فارسی این شبکه می‌شود.

«آخرین روزهای شاد بودن» داستان زنی به نام لیلاست که با بیماری لاعلاج کودکش، دست به گریبان است. لیلا برای زنده ماندن و شاد بودن پسرش تلاش می‌کند، اما بیماری سخت فرزند و رفتارهای اطرافیان، باعث نافرجام ماندن تلاش‌های او می‌شود. خبر امیدوارکننده‌ای از روستایی دوردست، مادر و فرزند را به آنجا می‌کشاند و این فرصتی است تا آن دو، در نوع نگاه خود نسبت به زندگی تجدید نظر کنند.

آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، هایده حائری، محمد فیلی، نسرین نکیسا، سهیل شه‌دوست، نادر وحید، پرستو کرمی، محمد ربانی‌پور، مهران احمدی و پارسا قاسم‌زاده اصل در این مجموعه تلویزیونی بازی کرده‌اند.

«آخرین روزهای شاد بودن» از سه‌شنبه هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار