رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

۷ سالن جدید سینما و نمایش به مجموعه پردیس سینمایی ملت تهران اضافه و با حضور پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز(دوشنبه) از این پروژه بهره‌برداری شد. مدیرعامل موسسه تصویر شهر در آئین افتتاح سالن‌های جدید مجموعه پردیس سینمایی ملت گفت: این پروژه‌ها طی فعالیت ۹ ماهه و با کمک شهرداری انجام شد. هاشم میرزاخانی […]

۷ سالن جدید سینما و نمایش به مجموعه پردیس سینمایی ملت تهران اضافه و با حضور پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز(دوشنبه) از این پروژه بهره‌برداری شد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در آئین افتتاح سالن‌های جدید مجموعه پردیس سینمایی ملت گفت: این پروژه‌ها طی فعالیت ۹ ماهه و با کمک شهرداری انجام شد.

هاشم میرزاخانی گفت: پردیس گالری ملت سازه‌ای منحصر به فرد و متعلق به عموم مردم است و از زمان ساخت مجهز به چهار پرده سینمایی و یک پرده ویژه بود اما با توجه به نیاز مردم به این مجموعه این پرده ها امروز به ۱۲ عدد افزایش یافت.

به گفته میرزاخانی، ظرفیت صندلی‌ها از یک هزار و ۸۵ به یک هزار و  ۹۰۰ صندلی افزایش یافت.

وی یادآور شد: خوشحالیم که قبل از برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر این سالن‌ها افتتاح شد و می‌توان از آنها برای حراج هنرهای تجسمی و برگزاری تئاتر نیز استفاده کرد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر بیان کرد: به زودی کلید ساخت کافه کتاب تخصصی سینما هم در این مجموعه زده می‌شود.

میرزاخانی افزود: طبقه ۲ مجموعه پردیس ملت به فودکورت و رستوران با ظرفیت ۸۰۰ صندلی مجهز شد تا خانواده‌ها از آن استفاده کنند و با مساعدت شهردار تهران در ضلع جنوبی مجموعه، پارکینگی احداث شد.

پردیس سینما گالری ملت سال ۱۳۸۷ با چهار سالن هر یک به ظرفیت ۲۶۵ صندلی، یک سالن کوچک VIP با ظرفیت ۳۰ صندلی و در مجموع با ظرفیت یکهزار و ۹۰صندلی افتتاح شد که با توجه به سازه منحصر به فرد، طراحی خاص و نبود مراکز تجاری در این بنا و مجاورت با بوستان ملت یکی از مهمترین مراکز فرهنگی _ سینمایی کشور محسوب می‌شود.

اکنون این مجموعه با اضافه شدن ۶ سالن نمایش جدید و یک سالن همایش چند منظوره و فود کورت و کافی‌شاپ و پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰ واحد و بازسازی سالن‌های موجود ظرفیت خود را به یکهزار و ۹۰۰صندلی با تعداد متنوع از ۵۰ تا ۳۱۰ صندلی افزایش داده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار