رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجرشبکه‌های سیما در برنامه‌های ویژه سینمایشان این رویداد را از زوایای مختلف پوشش می‌دهند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سینمایی «هفت» از شبکه سه سیما مانند سال‌های گذشته ویژه جشنواره فیلم فجرهر شب روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه برعهده محمدحسین لطیفی است. این […]

همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجرشبکه‌های سیما در برنامه‌های ویژه سینمایشان این رویداد را از زوایای مختلف پوشش می‌دهند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سینمایی «هفت» از شبکه سه سیما مانند سال‌های گذشته ویژه جشنواره فیلم فجرهر شب روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه برعهده محمدحسین لطیفی است. این برنامه با تدارک استودیویی در کاخ جشنواره، ضمن دعوت از فیلمسازان و منتقدان برای گفت‌وگو، به پوشش اخباراین رویداد سینمایی و نشست‌های برگزارشده در این زمینه می‌پردازد.

شب‌های سینمایی شبکه ۴

برنامه «شب سینما» در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر به تهیه‌کنندگی و سردبیری سجاد مهرگان در ویژه‌برنامه‌ای سه قسمتی میزبان بزرگان سینمای ایران می‌شود. این برنامه ۱۵ ، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای امیرحسن ندایی به صورت زنده از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. این ویژه برنامه دارای یک میز موضوعی با حضور بزرگان سینمایی است و امیرحسن ندایی هر شب میزبان دو مهمان از میان کارگردان‌های سینمایی می‌شود که در جشنواره فیلم فجر حضور ندارند.

 نقد سینما

برنامه تلویزیونی «نقد سینما» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری به طور ویژه برای جشنواره فیلم فجر روانه آنتن می‌شود. این برنامه به صورت تولیدی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد پخش می‌شود.

 ویژه برنامه شبکه نمایش

“سینمایش” عنوان برنامه ای است که در ایام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هرشب از شبکه نمایش به روی آنتن می‌رود. این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد باقری تنها، در ۲۰ دقیقه به اخبار و رویدادهای روزانه جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. بخش اصلی این برنامه گفت‌وگو با کارگردانانی است که در جشنواره امسال حضور یافته اند. سینمایش تا پایان جشنواره هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه نمایش می رود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار