رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May
سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر

گزارش تصویری نشست خبری فیلم «مردن در آب مطهر»

در سانس سوم ششمین روز جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به نمایش در آمد. نشست خبری فیلم «مردن در آب مطهر» به کارگردانی «نوید محمودی» روز پنجشنبه در ششمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. نوید محمودی کارگردان فیلم در پاسخ به سوالی مبنی […]

در سانس سوم ششمین روز جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به نمایش در آمد.

نشست خبری فیلم «مردن در آب مطهر» به کارگردانی «نوید محمودی» روز پنجشنبه در ششمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

نوید محمودی کارگردان فیلم در پاسخ به سوالی مبنی بر ضدایرانی بودن فیلم عنوان کرد که : من در هشت سینما با مردم فیلم را دیده‌ام  و مخاطبان فکر نکرده‌اند مردم ایران در این فیلم بد هستند. اگر از برخورد ایرانی‌ها با مردم افغان ناراحت شدید، برداشت شخصی خودتان است. در فیلم من ایرانی‌هایی که نشان داده شده‌اند، قاچاقچی انسان هستند.در مهاجرت کسی با شما شوخی ندارد، زیرا هدف فقط رساندن شما به مقصد و گرفتن پول است.پلیس ایرانی در فیلم پرونده یک افغانستانی را پیگیری می‌کند که غیرقانونی به ایران آمده است، یک زن ایرانی از دخترهای افغان مراقبت می‌کند و… ایران و ایرانی‌ها را بد نشان ندادیم.

سینماخانه/ حامد بهجتی/ عکاس: پیمان پای پوران

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار