رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

فیلم‌ سینمایی «شین» اولین ساخته سینمایی میثم کزازی و به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی امشب در سانس آخر سینمای رسانه روی پرده می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بنا به درخواست تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شین»، این فیلم امشب در خارج از مسابقه روی پرده سینمای رسانه خواهد رفت و قرار […]

فیلم‌ سینمایی «شین» اولین ساخته سینمایی میثم کزازی و به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی امشب در سانس آخر سینمای رسانه روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بنا به درخواست تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شین»، این فیلم امشب در خارج از مسابقه روی پرده سینمای رسانه خواهد رفت و قرار است نشست پرسش و پاسخ این فیلم نیز با حضور شهاب حسینی برگزار شود.
بر اساس این خبر، امروز در سانس‌ اول سینمای رسانه، ساعت ۱۳:۳۰ فیلم «تعارض» ساخته محمدرضا لطفی، در سانس دوم ساعت ۱۶:۳۰ فیلم «پدران» ساخته سالم صلواتی و در سانس سوم در ساعت ۱۹:۳۰ فیلم «من می‌ترسم» ساخته بهنام بهزادی روی پرده می‌رود و فیلم سینمایی «شین» ساعت ۲۲ شنبه ۱۹ بهمن در سانس آخر در پردیس ملت به نمایش درمی‌آید.
همچنین نمایش فیلم‌های کوتاه بانو (محمد حبیبی منصور) و مستند برف‌های سپید سرگردان (محمدرضا وطن‌دوست) فردا در پردیس ملت روی پرده خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار