رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر

گزارش تصویری هفتمین روز جشنواره فیلم فجر

در هفتمین روز جشنواره فیلمهای سینمایی «لباس شخصی»،«خروج» و «آتابای» به نمایش در آمد. در هفتمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های سینمایی «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی در پردیس سینمایی ملت ملت به نمایش درآمد. نشست خبری «خروج» و «آتابای» […]

در هفتمین روز جشنواره فیلمهای سینمایی «لباس شخصی»،«خروج» و «آتابای» به نمایش در آمد.

در هفتمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های سینمایی «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی در پردیس سینمایی ملت ملت به نمایش درآمد.

نشست خبری «خروج» و «آتابای» از پرحاشیه ترین نشست های خبری جشنواره بودند.
نحوه پاسخگویی ابراهیم حاتمی کیا به سوالات خبرنگاران و عصبانیت این کارگردان در پاسخگویی به برخی سوالات، در کنار برخی سوالات حاشیه ای مطرح شده و نارضایتی خبرنگاران از نحوه برخورد کارگردان این نشست را به پرحاشیه ترین نشست جشنواره تبدیل نمود. فرامرز قریبیان بازیگر فیلم «خروج» در این نشست ضمن اعلام نارضایتی از شرایط سینمای ایران با اعلام اینکه «خروج» آخرین فیلمش در سینما است همه را غافلگیر نمود.
نشست خبری «آتابای» فیلمی که به زبان ترکی ساخته شده است نیز با بحث هایی در مورد زبان ترکی همراه بود که واکنش تند هادی حجازی فر را به دنبال داشت.

نشست های خبری این فیلمها با حضور عوامل و با اجرای محمود گبرلو در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی/ عکاس: پیمان پای پوران

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار