رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جدیدترین تیزر «یادم تو رو فراموش» ساخته علی عطشانی که در فصل جدید اکران با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده، رونمایی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم سینمایی‌ «یادم تو رو فراموش» از روز چهارشنه ٢٣ بهمن ‌ماه اکران شده است. فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» تا کنون در […]

جدیدترین تیزر «یادم تو رو فراموش» ساخته علی عطشانی که در فصل جدید اکران با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده، رونمایی شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم سینمایی‌ «یادم تو رو فراموش» از روز چهارشنه ٢٣ بهمن ‌ماه اکران شده است.

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» تا کنون در جشنوار‌ه‌های مختلفی در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، هند و … به نمایش در آمده و دو جایزه بهترین کارگردانی و سه جایزه بهترین فیلم را دریافت کرده است. همچنین میترا حجار جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره سانفرانسیسکو و مازیار فلاحی جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره ویند آمریکا را برای بازی در این فیلم از آن خود کرده‌اند.
در خلاصه داستان «یادم تو رو فراموش» آمده است: دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته روبه‌رو می‌شود.
در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدیزاده، میترا حجار، ماه چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار