رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع گسترش ویروس کرونا در آمریکا و مبارزه علیه آن در این کشور می پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با نگاهی به وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایالت های مختلف آمریکا و آمار […]

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع گسترش ویروس کرونا در آمریکا و مبارزه علیه آن در این کشور می پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه با نگاهی به وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایالت های مختلف آمریکا و آمار مبتلایان در این کشور، واکنش های ترامپ در این رابطه را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

همچنین در این برنامه ضمن مروری بر درگیری میان ترامپ و فرماندار نیویورک درخصوص قرنطینه منطقه، نگرانی ها درخصوص وضعیت زندانیان در  زمان همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش اعتراضات در مراکز نگهداری پناهجویان به دلیل تشدید شمار مبتلایان به کرونا مورد واکاوی قرار می گیرد.

این برنامه در ادامه به نقد و بررسی دیدگاه های مردم آمریکا درخصوص دغدغه های ترامپ نسبت به اقتصاد این کشور و عدم توجه وی به مردم در این روزها پرداخته و به بحث و تبادل نظر پیرامون نقش و تاثیرگذاری رسانه های آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور و مقایسه عملکرد دولت های آمریکا و چین در مبارزه با این ویروس کشنده خواهد پرداخت.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه ۱۶ فروردین ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار