رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 4 June

 چهارمین قسمت مجموعه مستند آفریقا سرزمین فرصت‌ها» با موضوع جریان زندگی در کنیا، شنبه ۳۰ فروردین ماه از شبکه افق پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، چهارمین قسمت مجموعه مستند آفریقا سرزمین فرصت‌ها» با موضوع جریان زندگی در کنیا، شنبه ۳۰ فروردین ماه از شبکه افق پخش می‌شود. مجموعه «آفریقا […]

 چهارمین قسمت مجموعه مستند آفریقا سرزمین فرصت‌ها» با موضوع جریان زندگی در کنیا، شنبه ۳۰ فروردین ماه از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، چهارمین قسمت مجموعه مستند آفریقا سرزمین فرصت‌ها» با موضوع جریان زندگی در کنیا، شنبه ۳۰ فروردین ماه از شبکه افق پخش می‌شود.

مجموعه «آفریقا سرزمین فرصت‌ها» روایتی است از زندگی در قاره سیاه، زندگی با مردمان این قاره و گفت وگو پیرامون فرصت ها و چالش‌های پیش روی آنها که در هر قسمت، به یکی از کشورها یا مناطق سنتی آفریقا سرک می‌کشد.
چهارمین قسمت این مجموعه، «کنیا داستان فیل‌ها» نام دارد و از داستان بچه فیل‌های یتیم کنیا تا استعمار آفریقا را مورد بررسی قرار می‌دهد.
در ادامه به این سوال پرداخته می‌شود که چرا سهم ایران از صادرات به آفریقا تنها یک هزارم از حجم واردات این قاره است و آیا برای دستگاه دیپلماسی ما، مسوولان و‌فعالان اقتصادی، تعامل با دنیا فقط در تعامل با اروپا و چند کشور غربی خلاصه شده است؟
در این مستند می‌بینیم که کاپیتان سابق تیم ملی کریکت کنیا و عنوان دار جهانی، عاشق ایران ‌و‌ زبان فارسی شده است و همچنین فیلم‌ها و‌ سریال‌های ایرانی طرفدارانی در این کشور دارند.
مجموعه ۱۰ قسمتی «آفریقا سرزمین فرصت‌ها»، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن برای ساعت‌های ۳:۳۰ و ۱۴ روز بعد در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار