رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

در فاصله ۲۴ ساعت مانده به شروع اکران آنلاین فیلم سینمایی «طلا» ساخته پرویز شهبازی به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته، اولین پوستر فیلم با طراحی حمید حمیدی رونمایی شد. این فیلم از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در سایت های فیلیمو، نماوا و تعداد محدودی پلتفرم وی او‌دی به نمایش در […]

در فاصله ۲۴ ساعت مانده به شروع اکران آنلاین فیلم سینمایی «طلا» ساخته پرویز شهبازی به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته، اولین پوستر فیلم با طراحی حمید حمیدی رونمایی شد.
این فیلم از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت در سایت های فیلیمو، نماوا و تعداد محدودی پلتفرم وی او‌دی به نمایش در می آید.


در سینمای آنلاین که حالا بیش از دو هفته از شروع به کار آن می‌گذرد و تجربه موفقی را در فروش و استقبال مخاطبان رقم زده است، بلیط فروشی از طریق دو پلتفرم پخش آنلاین فیلیمو و نماوا و تعداد محدودی پلتفرم های دیگر انجام می‌گیرد و کاربران می‌توانند در یک بازه زمانی شش ساعته فیلم خریداری شده را تماشا کنند.
نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان گروه‌ بازیگران «طلا» را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار