رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاله» بیان کرد این فیلم مناسب اکران آنلاین نیست و برای نمایش آن منتظر باز شدن سینماها می‌مانیم. تورج منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاله» با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «لاله» آماده نمایش است، گفت: طی ۱۴ ماه گذشته درگیر فیلم «لاله» بودیم و توانستیم این پروژه سینمایی را به پایان رسانده […]

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاله» بیان کرد این فیلم مناسب اکران آنلاین نیست و برای نمایش آن منتظر باز شدن سینماها می‌مانیم.

تورج منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاله» با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «لاله» آماده نمایش است، گفت: طی ۱۴ ماه گذشته درگیر فیلم «لاله» بودیم و توانستیم این پروژه سینمایی را به پایان رسانده و آماده نمایش کنیم. این فیلم قرار بود نوروز ۹۹ روی پرده سینما برود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایطی که به وجود آمد موفق به اکران عمومی نشد.

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم بعد از باز شدن سینماها «لاله» را اکران کنیم. البته بی شک باز شدن سینماها منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تا مخاطب با اعتماد وارد سینما شود.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: اگر مسئولان مربوطه تصمیم نهایی درباره باز شدن سینماها را بگیرند، قاعدتا فیلم «لاله» نیز جزو فیلم‌هایی است که باید اکران شود، چرا که نوبت اکران این فیلم نوروز ۹۹ بود.

وی تاکید کرد: ما آمادگی این را داریم که فیلم را بلافاصله بعد از باز شدن سینماها اکران کنیم، البته یک زمان کوتاهی را برای تبلیغات این فیلم نیاز داریم که بتوانیم آن را به یاد سینمادوستان بیاوریم.

این تهیه‌کننده سینما درباره چگونگی اکران این فیلم توضیح داد: گزینه‌های مختلف اکران بستگی به شرایطی دارد که در آن قرار داریم، البته درباره اکران آنلاین باید بگویم که در این زمینه تصمیمی گرفته نشده چرا که به طور دقیق نمی دانم فیلم‌های اکران آنلاین از جمله «خروج» فروش موفقی داشته است یا نه.

منصوری در پایان گفت: فیلم «لاله» از نظر هزینه و از نظر نوع ساخت، فیلمی نیست که بخواهد در اکران آنلاین نمایش داده شود، چرا که این فیلم برای اکران روی پرده سینما ساخته شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار