رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

سرگروه‌های سینمایی سال ۹۹ که ۲ ماه پیش از سوی رییس وقت شورای صنفی نمایش اعلام شده بود، تغییر کرد. با گذشت ۲ ماه از اعلام سرگروه‌های سینمایی اکران سال ۹۹، شورای صنفی نمایش در اولین جلسه خود در سال جدید، ترکیب سرگروه‌ها را تغییر داد. در جلسه تازه شورا سینماهای آزادی، کورش، مگامال، ماندانا، ایران، بهمن […]

سرگروه‌های سینمایی سال ۹۹ که ۲ ماه پیش از سوی رییس وقت شورای صنفی نمایش اعلام شده بود، تغییر کرد.

با گذشت ۲ ماه از اعلام سرگروه‌های سینمایی اکران سال ۹۹، شورای صنفی نمایش در اولین جلسه خود در سال جدید، ترکیب سرگروه‌ها را تغییر داد. در جلسه تازه شورا سینماهای آزادی، کورش، مگامال، ماندانا، ایران، بهمن و فرهنگ به عنوان سرگروه‌های سینمایی سال ۹۹ تعیین شده‌اند.

این در حالی است که در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۹۸ محسن امیریوسفی رییس وقت شورای صنفی نمایش در گفتگو با یک خبرگزاری، سینماهای آزادی، کورش، مگامال، ماندانا، ایران، باغ کتاب و ایران‌مال را به عنوان سینماهای سرگروه سال ۹۹ اعلام کرده بود.

این تصمیم در شورای اکران نوروزی با حضور سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد (مدیر اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی)، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، محمود اربابی (نماینده رئیس سازمان سینمایی)، محمدرضا فرجی و محسن امیریوسفی (رییس وقت شورای صنفی نمایش) اخذ شده بود.

در ماه‌های اخیر، کرونا و بحران تعطیلی سینماها بسیاری از معادلات را تغییر داده است که به نظر می‌رسد تغییر سرگروه‌های از قبل تعیین‌شده از جمله آن‌هاست.

نکته قابل توجه این است که جلسه قبلی با عنوان شورای اکران نوروزی برگزار شده بود و اعضای آن با جلسه امروز شورای صنفی نمایش متفاوت بوده است. حال سؤال اینجاست که مصوبات شورای قبلی با اعضایی متفاوت، می‌تواند توسط شورایی دیگر تغییر کند؟

در خبر رسمی اعلام شده درباره مصوبات امروز شورای صنفی نمایش اشاره ای به دلایل این تغییر و شرایط تغییر یک مصوبه نشده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار