رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 15:39
  • کد خبر : 47671
  • تئاتر
  • چاپ خبر : خاطرات تئاتری‌تان را به اشتراک بگذارید
طی فراخوانی از طرف پردیس تئاتر شهرزاد؛

خاطرات تئاتری‌تان را به اشتراک بگذارید

پردیس تئاتر شهرزاد طی فراخوانی از تماشاگران تئاتر دعوت کرده که با انتشار متن و عکس از خاطره‌های تئاتری و دلتنگی هایشان برای تئاتر در ایام کرونا بگویند. به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، با شیوع ویروس کرونا و آغاز قرنطینه خانگی سالن‌های تئاتر هم دست از کار کشیدند و تا اطلاع ثانوی […]

پردیس تئاتر شهرزاد طی فراخوانی از تماشاگران تئاتر دعوت کرده که با انتشار متن و عکس از خاطره‌های تئاتری و دلتنگی هایشان برای تئاتر در ایام کرونا بگویند.

به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، با شیوع ویروس کرونا و آغاز قرنطینه خانگی سالن‌های تئاتر هم دست از کار کشیدند و تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند. اما این تعطیلی‌های ضروری، نباید باعث شود که تماشاگران تئاتر ارتباطشان با سالن های تئاتری قطع شود از همین رو پردیس تئاتر شهرزاد در رویکردی جدید بنا دارد با چالش «خاطره بازی با تئاتر» این ارتباط را محکم نگه دارد. در این چالش جدید قرار است که مخاطبان از دلتنگی برای تئاتر و خاطره هایشان از سالن های تئاتر بگویند.

در اطلاعیه ای که از طرف روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد منتشر شده از تماشاگران خواسته شده است که با انتشار عکس و متن هایشان در اینستاگرام، به این چالش بپیوندند.

در این اطلاعیه آمده است:

«سالن تئاتر برای هر کسی یه مفهومی داره. هر کدوم از ما با قدم گذاشتن تو سالن، یاد یه لحظه از نمایش یا یه کسی میفتیم. چی شما رو به یاد تئاتر شهرزاد میندازه؟ کدوم عکسی که ثبت کردین براتون پر از خاطره است در این مجموعه؟ در این روزهای کرونایی از خاطرات تئاتری پیش از کرونا بگویید. بگویید چقدر دلتان برای تئاتر تنگ شده است.

برای شرکت در خاطره بازی تئاتر شهرزاد، از شما دعوت می کنیم که با آپلود عکس و کپشن (متن) ازخاطره ها و تجربه های شیرین تماشای تئاتری بگین، بگین چقدر دلتون برای تئاتر تنگ شده و بنویسین که دوست دارین تئاتر شهرزاد چطوری باشه؟

برای شرکت در این چالش تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارید که با آپلود عکس و متن در صفحه اینستاگرام خود، در این چالش شرکت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت تئاتر شهرزاد و یا صفحه اینستاگرام این مجموعه مراجعه کنید.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار