رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

برنامه «جشن رمضان» در بیست و دوم  افطار ماه مبارک رمضان ( شنبه ۲۷  اردیبهشت ماه)  میزبان گروه جهادی خاتم الائمه می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، گروه جهادی خاتم الائمه از استان آذربایجان شرقی امشب با حضور در برنامه “جشن رمضان” ضمن تشریح فعالیت هایی جهادی خود،  قصه […]

برنامه «جشن رمضان» در بیست و دوم  افطار ماه مبارک رمضان ( شنبه ۲۷  اردیبهشت ماه)  میزبان گروه جهادی خاتم الائمه می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، گروه جهادی خاتم الائمه از استان آذربایجان شرقی امشب با حضور در برنامه “جشن رمضان” ضمن تشریح فعالیت هایی جهادی خود،  قصه و روایت شیعه شدن خانم دندانپزشک اهل کشور رومانی را  نیز برای مخاطبان بازگو می کنند.
گروه جهادی خاتم الائمه(ع)متشکل از طلاب و دانشجویان ایرانی و خارجی است که در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی ، عمرانی و… فعالیت می کنند.
«جشن رمضان۹۹ »کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی رسول آذر سرا و اجرای حسین مولایی هر شب ساعت ۱۹:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، تلاوت قرآن و اذان زنده توسط قاریان ممتاز کشور، گفتگو با گروه جهادی و مهمانان برنامه، پخش دعای فرج از بخش های این برنامه است. در پایان برنامه پس از نمایش تصاویری از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس وی به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهداء می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار