رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رییس سازمان سینمایی پس از انتشار طرح حمایت از تولید فیلمنامه توسط سازمان سینمایی در صفحه شخصی خود، نوشت: متن قوی، شرط لازم برای جهش سینما و ارتباط بیشتر با مخاطب است. به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پس از انتشار خبر حمایت سازمان سینمایی برای از تولید فیلمنامه که مختص تمامی اعضای انجمن صنفی فیلمنامه نویسان با شرایطی خاص […]

رییس سازمان سینمایی پس از انتشار طرح حمایت از تولید فیلمنامه توسط سازمان سینمایی در صفحه شخصی خود، نوشت: متن قوی، شرط لازم برای جهش سینما و ارتباط بیشتر با مخاطب است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پس از انتشار خبر حمایت سازمان سینمایی برای از تولید فیلمنامه که مختص تمامی اعضای انجمن صنفی فیلمنامه نویسان با شرایطی خاص است، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح کوتاهی در این باره منتشر کرد.

انتظامی نوشت: متن قوی، شرط لازم برای جهش سینما و ارتباط بیشتر با مخاطب است. سه طرح اخیر ⁧‫بنیاد سینمایی فارابی‬⁩ اقتباس، تنوع ژانر و قرارداد با اعضای ⁧‫انجمن فیلمنامه‌ نویسان‬⁩ با هدف توجه به بخش فکری ⁧‫سینما‬⁩ و سرمایه‌گذاری روی تولید متن دنبال می‌شود.
‏در بخش پایانی متن توییتری رییس سازمان سینمایی آمده است: خوشبختانه کار فکری و نگارش، در ⁧‫کرونا‬⁩ تعطیل نیست.

سازمان سینمایی برای حمایت از تولید فیلمنامه برای سینمای ایران، از همه اعضای انجمن صنفی فیلمنامه نویسان، با شرایط چهارده‌گانه ‌ای دعوت به نگارش فیلمنامه کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار