رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

فوق‌تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی امروز با حضور در برنامه «به خانه بر می‌گردیم» پیرامون آخرین یافته‌های کرونا و راه‌های پیشگیری و درمان این ویروس به صحبت خواهد پرداخت. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، دکتر احمدرضا بهره‌مند که طی هفته‌های گذشته با حضور در برنامه «به خانه بر می‌گردیم» بحث‌هایی را […]

فوق‌تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی امروز با حضور در برنامه «به خانه بر می‌گردیم» پیرامون آخرین یافته‌های کرونا و راه‌های پیشگیری و درمان این ویروس به صحبت خواهد پرداخت.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، دکتر احمدرضا بهره‌مند که طی هفته‌های گذشته با حضور در برنامه «به خانه بر می‌گردیم» بحث‌هایی را پیرامون ساختارشناسی ویروس کرونا، بررسی علمی ویروس کرونا از لحاظ ساختاری و… به ارائه آمار و اطلاعات به روز جهانی پرداخته بود و مورد استقبال بینندگان این برنامه قرار گرفته بود امروز نیز از طریق شبکه ۵ سیما درباره نحوه زندگی در کنار کرونا و رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از کرونا سعی در آگاهی‌بخشی خانواده‌های ایرانی دارد.
همچنین دکتر امیرعلی سهراب‌پور فوق‌تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی نیز امروز و بعد از چند ماه دوری از این برنامه درخصوص کبد چرب و بیماری‌ها و مشکلات ناشی از آن به صحبت خواهد پرداخت.
دکتر سهراب‌پور قرار است در برنامه امروز پیرامون روش‌های پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان کبد چرب برای بینندگان به صحبت بپردازد و در این حال به برخی از سوال‌های مردمی پاسخ دهد.
بنابراین گزارش برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز ۲۷ خردادماه ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای قاسم بی‌نیاز و ژیلا امیرشاهی بر روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار