رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

شبکه قرآن و معارف سیما ،پویش معنوی «ختم صلوات » در دهه کرامت با نیت هدیه ثواب به حضرت امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه ( سلام الله علیها) را آغازکرد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در ایام فرخنده و مبارک میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)  و میلاد […]

شبکه قرآن و معارف سیما ،پویش معنوی «ختم صلوات » در دهه کرامت با نیت هدیه ثواب به حضرت امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه ( سلام الله علیها) را آغازکرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در ایام فرخنده و مبارک میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)  و میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا( علیه السلام)با نیت هدیه ثواب ختم صلوات به این بزرگواران ، پویش معنوی ختم جمعی صلوات فعالیت خود را در پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما آغاز نموده است .
علاقمندان می‌توانند جهت ثبت تعداد صلوات‌های مورد نظر  به نشانی https://qurantv.ir/khatmsalavat  مراجعه و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۴۴  ارسال کنند. همچنین در فضای مجازی شبکه به آدرس  qtv_irib @ در پست ختم صلوات ، امکان ثبت  عداد امکانپذیر می باشد.
خاطر نشان می شود این سومین پویش ختم صلوات در شبکه قرآن و معارف سیما ظرف یک سال گذشته است که بحمدالله در آخرین پویش ختم میلیونی صلوات  در نیمه شعبان امسال حدود ۱۲۳ میلیون ، صلوات ختم گردید .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار