رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

سینما فرهنگ ابرکوه با موافقت سازمان امور سینمایی و شروع فصل تابستان، با اکران فیلم سینمایی «شنای پروانه» فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سر می‌گیرد. «حمیدرضا بصیری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار کرد: به دنبال بازگشایی سینماهای سراسر کشور پس از رفع محدودیت‌های کرونایی، سینما فرهنگ ابرکوه که […]

سینما فرهنگ ابرکوه با موافقت سازمان امور سینمایی و شروع فصل تابستان، با اکران فیلم سینمایی «شنای پروانه» فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سر می‌گیرد.

«حمیدرضا بصیری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار کرد: به دنبال بازگشایی سینماهای سراسر کشور پس از رفع محدودیت‌های کرونایی، سینما فرهنگ ابرکوه که در حال حاضر تنها سینمای این شهرستان است، به شرط رعایت نکات بهداشتی و قوانین در نظر گرفته شده فعالیت خود را با اکران فیلم «شنای پروانه» آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین شرط آغاز به کار دوباره سینما، استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن سینماهاست و بر همین اساس نیز مدیر این مجموعه موظف است علاوه بر رعایت دیگر دستورات بهداشتی مانند ضدعفونی محیط سینما، در دسترس قرار دادن مواد شوینده، رعایت فاصله اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی توجه کرده و تنها نیمی از ظرفیت سالن را در هنگام اکران فیلم‌های سینمایی استفاده کند.

این مسئول با تأکید بر ضرورت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: در حال حاضر اولویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، حفظ سلامتی مردم و پس‌ از آن، ایجاد زمینه نشاط اجتماعی با اکران فیلم‌های متنوع با موضوعات مختلف است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار