رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

سپند امیرسلیمانی و ارسلان قاسمی‌، به مسابقه «۷۷ ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب پیوستند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی‌ رسانه ملی، «۷۷ ساعت» رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب، یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که برای کشف خلاقیت و مهارت جوانان مستعد برگزار می‌شود. این مسابقه که شامل بخش‌های میدانی و استودیویی […]

سپند امیرسلیمانی و ارسلان قاسمی‌، به مسابقه «۷۷ ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب پیوستند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی‌ رسانه ملی، «۷۷ ساعت» رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب، یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که برای کشف خلاقیت و مهارت جوانان مستعد برگزار می‌شود.

این مسابقه که شامل بخش‌های میدانی و استودیویی است، تابستان امسال تولید می‌شود تا پاییز برای پخش آماده شود.

شرکت‎کنندگان مسابقه با فراخوان‌هایی که منتشر شده در حال ثبت نام هستند و در کنار مردم عادی، چهره‌ها نیز در این مسابقه شرکت می‎کنند.

سپند امیرسلیمانی و ارسلان قاسمی اولین بازیگرانی هستند که به «۷۷ ساعت» پیوسته‌اند و غیر از دو بازیگر به‌عنوان مجری – داور، هفت بازیگر دیگر نیز به عنوان شرکت‎کننده در مسابقه حاضر می‎شوند.

گروهی متشکل از تکنیسین‌ها و بازیگران نیز داوری این مسابقه را برعهده دارند.

ابوطالب که این روزها «شام ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی و مسابقه هفت روز و هفت ساعت را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه سرزمین دانایی را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار