رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

سیدامیر سیاح مسئول برنامه جشنواره کارآفرینی شبکه یک سیما درباره فیلم تقطیع شده از یک قسمت که در فضای مجازی منتشر شده، توضیحاتی را ارائه کرده است. سید امیر سیاح  مسئول برنامه جشنواره کارآفرینی شبکه یک سیما درباره اتفاقات حاشیه‌ای برنامه که در فضای مجازی منتشر شد توضیحاتی داده است: برنامه جشنواره کارآفرینی هر ماه ۴۰ […]

سیدامیر سیاح مسئول برنامه جشنواره کارآفرینی شبکه یک سیما درباره فیلم تقطیع شده از یک قسمت که در فضای مجازی منتشر شده، توضیحاتی را ارائه کرده است.

سید امیر سیاح  مسئول برنامه جشنواره کارآفرینی شبکه یک سیما درباره اتفاقات حاشیه‌ای برنامه که در فضای مجازی منتشر شد توضیحاتی داده است:

برنامه جشنواره کارآفرینی هر ماه ۴۰ کارآفرین و فرصت تولیدی را بطور رایگان به مردم  معرفی می‌کند و از بینندگان تلویزیون دعوت می‌کند نقدینگی خود را به جای فعالیتهای سوداگرانه‌ای چون بازار سکه و دلار، در کسب و کارهای نوپا و مولد سرمایه گذاری کنند. با کمک این برنامه صدها واحد تولیدی توانستند سرمایه گذار، شریک تجاری یا نمایندگی فروش جذب کرده و برخی حتی از خطر ورشکستگی نجات پیدا کنند. در مجموع این سالها نزدیک به  ۲هزار کارآفرین میهمان برنامه بودند.

تیم تهیه و تولید مأموریت دارند طی فرآیندی حرفه‌ای، بی تعارف و شفاف از  کارآفرینان خواهان سرمایه‌گذاری مردمی، پرسش هایی درباره سود و زیان مطرح کنند تا بینندگان دچار اشتباه و خطای در سرمایه‌گذاری نشوند.  قطعاً لازم است گروه برنامه‌ساز و مجری در نقش وکیل مدافع مردمی که خواهان سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای نوپا هستند، سود و زیان کار را مشخص کنند و از فعالیت‌های تولیدی معرفی شده  چهره سودآور کاذب و غیر واقعی ارائه ندهند.

البته در کنار شفافیت میهمان، سعه صدر و متانت مجری از الزامات اجرای برنامه است و وی موظف است  شئون میهمان را در  آداب گفت‌وگوی تلویزیونی رعایت کند. اخیراً فیلمی تقطیع شده از یک قسمت در فضای مجازی منتشر شد که ناراحت کننده و محل پوزش است، اما با توجه به رسالت برنامه برای ایجاد شفافیت مالی برای مردم و متقاضیان سرمایه‌گذاری، در برنامه مذکور تلاش شده از تبلیغ کاذب برای هدر رفت سرمایه مردم پیشگیری شود.

اگر مخاطبان عزیز همه برنامه جشنواره کارآفرینی را ببینند، شاهد خواهند بود که صدها کارآفرین واقعی و صادق در این برنامه حاضر شده و بابت پیداکردن سرمایه‌گذار  یا مشتری با حال خوب از برنامه خارج شدند و چهره آنان بعنوان قهرمانان تولید بر قاب شبکه ملی نقش بسته است.

به عرق جبین کارآفرینان واقعی ایران می‌بالیم و در راه خدمت به اقتصاد کشور ثابت قدم و متعهدیم. تمام تجربه و هنر برنامه سازان اقتصادی تلویزیون را چون فرشی در زیر گام های استوار قهرمانان اقتصادی کشور می‌دانیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار