رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در تهران ادامه دارد و با گذشت حدود یک هفته، همه بازیگران این اثر مقابل دوربین رفته‌اند و همزمان تدوین فیلم نیز توسط هایده صفی‌یاری آغاز شده است. مهتاب کرامتی جزو بازیگرانی است که این روزها به‌عنوان نقش اصلی زن این فیلم مقابل دوربین رفته و اولین تصویر […]

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در تهران ادامه دارد و با گذشت حدود یک هفته، همه بازیگران این اثر مقابل دوربین رفته‌اند و همزمان تدوین فیلم نیز توسط هایده صفی‌یاری آغاز شده است.

مهتاب کرامتی جزو بازیگرانی است که این روزها به‌عنوان نقش اصلی زن این فیلم مقابل دوربین رفته و اولین تصویر از نقش‌آفرینی او منتشر شده است.

«صحنه‌زنی» یک اثر اجتماعی با ایده و فیلمنامه‌ای متفاوت است که با انجام تدوین همزمان برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی و اکران در سینماهای کشور آماده می‌شود.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی و مجید صالحی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: علیرضا صمدی، تهیه‌کننده: مجید رضابالا، مجری طرح: مسعود زارع، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح صحنه: رضا مهدی‌زاده، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، طراح لباس: آلما گشتاسب، صدابردار: سعید زند، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، مدیر تولید: مصطفی گشتگر، مدیر تدارکات: مهرداد بابایی، منشی صحنه: گل کوشان و عکاس: اردلان آزرمی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار