رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در لوکیشن هایی در تهران ادامه دارد. «سعید سلطانی» این روزها بیستمین سریال خود را در تهران و لوکیشن هایی در شهرک سینمایی مقابل دوربین برده است. تصویربرداری این سریال از سال گذشته آغاز شده و تا شهریور ماه […]

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در لوکیشن هایی در تهران ادامه دارد.

«سعید سلطانی» این روزها بیستمین سریال خود را در تهران و لوکیشن هایی در شهرک سینمایی مقابل دوربین برده است.

تصویربرداری این سریال از سال گذشته آغاز شده و تا شهریور ماه امسال نیز ادامه دارد. همچنین این سریال یکی از گزینه های پخش در ماه محرم سیما است.

«ماهور» نام شخصیت اصلی این سریال است و نام دیگری بود که برای این مجموعه تلویزیونی انتخاب شد اما هنوز قطعی نشده است.

به گزارش فارس، مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد.

مهدی احمدی، دیبا زاهدی، فریبا متخصص، خیام وقار کاشانی و … از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد … .

به گزارش فارس، در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه ها واقعی نیستند و شخصیت ها نیز مابه ازا واقعی ندارند. همچنین کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که دراین سریال به تصویر کشیده می شود.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز و کارگردانی سعید سلطانی عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار