رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

تدوین فیلم «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی به پایان رسیده و صداگذاری و ساخت موسیق آن در حال انجام است. به نقل از روابط عمومی فیلم،  «چپ، راست» مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و تدوین آن که به موازات فیلمبرداری توسط میثم مولایی آغاز شده بود، به پایان رسیده و به […]

تدوین فیلم «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی به پایان رسیده و صداگذاری و ساخت موسیق آن در حال انجام است.

به نقل از روابط عمومی فیلم،  «چپ، راست» مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و تدوین آن که به موازات فیلمبرداری توسط میثم مولایی آغاز شده بود، به پایان رسیده و به تازگی حسین ابوالصدق کار صداگذاری این اثر را پیش گرفته‌است.

موسیقی «چپ، راست» را امیر توسلی می‌سازد و پیش‌بینی می‌شود با اتمام مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری، ظرف چند هفته آینده فیلم آماده نمایش شود.

در «چپ، راست» رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی با حضور سروش صحت، ستاره اسکندری، مونا فرجاد، تینو صالحی و محمدرضا مالکی ایفای نقش کرده‌اند.

دیگر عوامل این فیلم‌ سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح‌صحنه ولباس، سیامک احصایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، مدیرتولید: مجید کریمی، طراح گریم، عظیم فراین، عکاس: محمدمهدی دلخواسته، مشاور رسانه: ملیکا راد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار