رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مستند سینمایی «سید شجاع» به کارگردانی سید حسن یوسفی با موضوع روایت فرمانده قهرمان و دلاور لشکر فاطمیون عرضه اینترنتی شد. مستند «سید شجاع»، روایت قهرمان و فرمانده دلاور لشگر فاطمیون است که از ۱۷ سالگی مجاهدت را آغاز و در چهار جنگ که شیعه در آن مدافع بوده شرکت کرده است. این مستند در […]

مستند سینمایی «سید شجاع» به کارگردانی سید حسن یوسفی با موضوع روایت فرمانده قهرمان و دلاور لشکر فاطمیون عرضه اینترنتی شد.

مستند «سید شجاع»، روایت قهرمان و فرمانده دلاور لشگر فاطمیون است که از ۱۷ سالگی مجاهدت را آغاز و در چهار جنگ که شیعه در آن مدافع بوده شرکت کرده است.

این مستند در مورد تاریخچه و دلیل جنگ در افغانستان و علت مهاجرت افغان‌ها به ایران است و در نهایت به سید شاهزاده مجاهد افغانی می‌پردازد که از سال ۵۷ در افغانستان اسلحه به دست گرفته و تاکنون در جنگ‌هایی مانند ایران و عراق و جنگ سوریه شرکت کرده و جانباز شده است و به امور مجاهدان جانباز افغان در ایران می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، مستند در سال ۱۳۹۵ و در مدت زمان ۴۵ دقیقه ساخته شده و هم اکنون در سایت‌های نمایش آنلاین فیلم در دسترس علاقه‌مندان به سینمای مستند قرار دارد.

مستند سینمایی «سید شجاع» به کارگردانی سیدحسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر، تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار