رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • سه شنبه 21 مرداد 1399 - 08:41
  • کد خبر : 51391
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «عباس میرزا» داستان حیاطی را روایت می کند

سید محمد سعیدی نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش «عباس میرزا» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصری از این نمایش پرداخت و عنوان کرد: عباس میرزا، داستان حیاطی را روایت می کند. وی براین اعتقاد است تعریف کردن داستان نمایش، پرده از حقایق نمایش بر می دارد و این باعث آن خواهد شد که […]

سید محمد سعیدی نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش «عباس میرزا» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصری از این نمایش پرداخت و عنوان کرد: عباس میرزا، داستان حیاطی را روایت می کند.

وی براین اعتقاد است تعریف کردن داستان نمایش، پرده از حقایق نمایش بر می دارد و این باعث آن خواهد شد که دیگر جذابیتی برای مخاطب نداشته باشد.

سعیدی به مشکلات نمایش اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایطی که هم اکنون همه درگیر آن هستیم، مشکلات همه گیر هستند، ما همه به نوعی دچاریم و درگیر با هنر نمایشی هستیم، ولی به هر حال من فکر کردم باید توی این شرایط و هر شرایط دیگه ای که باشد باید کار‌کنم، چون کار کردن حتی بدون توجه به نتیجه تنها موقعیتی است که من و امثال من را می تواند  نجات دهد.

سید محمد سعیدی در کارنامه هنری خود بازیگری در  نمایش “پایان بازی” به کاردانی افشین زمانی ، نمایش “معرکه در معرکه” به کارگردانی سهیل محزون، نمایش “قربانگاه” به کارگردانی سید محمد مساوات و در دو نمایش انگلیسی به کارگردانی شیوا اردویی را دارد.

عواملی که در نمایش « عباس میرزا » نقش داشتند به ترتیب: نویسنده و کارگردان: سید محمد سعیدی ،بازیگران: سید محمد سعیدی،مشاور کارگردان: شهاب رحمانی،مشاور نویسنده: پرنیا شمس،گرافیک:علیرضا گلدهی،مشاور کارگردان: شهاب رحمانی،مشاور نویسنده: پرنیا شمس،گرافیک: علیرضا گلدهی ، طراح نور و صحنه: شهریار صولتی و عکاس: سارا عزت آبادیاین

این نمایش از هشت  لغایت ۲۰ مردادماه سال جاری در عمارت روبرو  به نشانی :تهران، خیابان انقلاب (شرق به غرب)، قبل از چهارراه ولیعصر، بن‌بست کیانپور، پلاک ۷ روی صحنه می رود.

سینماخانه / عکاس و خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار