رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

آیین دیدار فیلم «شهر سوخته» به کارگردانی ناصر پویش شنبه ۲۵ مردادماه در موزه سینما برگزار می‌شود. موزه سینما شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۹ میزبان آیین دیدار فیلم «شهر سوخته» است. در این مراسم عوامل فیلم به همراه جمعی از هنرمندان سینما و اهالی رسانه حضور دارند. این فیلم درباره منطقه شهر سوخته زابل است. […]

آیین دیدار فیلم «شهر سوخته» به کارگردانی ناصر پویش شنبه ۲۵ مردادماه در موزه سینما برگزار می‌شود.

موزه سینما شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۹ میزبان آیین دیدار فیلم «شهر سوخته» است. در این مراسم عوامل فیلم به همراه جمعی از هنرمندان سینما و اهالی رسانه حضور دارند.

این فیلم درباره منطقه شهر سوخته زابل است. شهری که یکی از بلندترین تمدن‌های دوران سپیده‌دم تاریخ را داشته‌است. کاوش‌هایی که در چندین دهه اخیر در این شهر صورت گرفته بسیاری از یافته‌های باستان‌شناسان و تاریخ‌نویسان را دگرگون کرده است و این فیلم تلاش دارد تا بخشی از این یافته‌ها را به تصویر بکشد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «همزمان با کاوش باستان شناسی در شهر سوخته صدایی از اعماق خاک شنیده می‌شود. فیلم در حالی که همراه با باستان‌شناسان به روایت گزارشی و لحظه به لحظه از کاوش‌ها می‌پردازد، موازی با آن به جست‌وجوی صدا در اعماق خاک و به اعماق تاریخ می‌رود تا با مردم کهنسال شهر سوخته همراه شود…»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار