رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الإثنين ۳ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 10 June

سری جدید مسابقه هیجان انگیز و حرفه ای «دست فرمون» با حضور علاقمندان  و چهره های حرفه ای اتومبیلرانی و موتور سواری، از امروز شنبه ۱۵ شهریور به آنتن نسیم می آید. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دست فرمون» دراین سری به لحاظ ساختاری تغییرات بسیاری داشته و با اضافه […]

سری جدید مسابقه هیجان انگیز و حرفه ای «دست فرمون» با حضور علاقمندان  و چهره های حرفه ای اتومبیلرانی و موتور سواری، از امروز شنبه ۱۵ شهریور به آنتن نسیم می آید.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دست فرمون» دراین سری به لحاظ ساختاری تغییرات بسیاری داشته و با اضافه شده بخش‌های متنوع، بر خلاف فصل نخست «دست فرمون» فقط محدود به مسابقه اتومبیل‌رانی نیست. در این فصل، مخاطبان علاوه بر مسابقات اتومبیل‌رانی، شاهد رقابت موتورسواران و آرسی خواهند بود.
در این دوره ، شروین یگانه، محسن جعفری، نادر جعفری، بیژن خراسانی و بهنام صفاریان ؛ به عنوان مربی و کارشناس در این فصل از «دست فرمون» حضور دارند.
شرکت کنند های این فصل از بین ۱۲ هزار نفر متقاضی  و پس از چند مرحله راستی آزمایی  و بررسی‌های متعدد انتخاب و نهایتا ۴۰۰ نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند. کامران تفتی مجری این برنامه و محمود محمودی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.
علاقمندان می توانند این برنامه را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نشاط و سرگرمی به تماشا بنشینند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار