رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

زمان اکران آنلاین «ایستگاه اتمسفر» به کارگردانی مهدی جعفری مشخص شد. فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر که اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از پنجشنبه (بیست و هفتم شهریور) در سینمای آنلاین اکران می شود. محسن کیایی، رویا افشار، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، آناهیتا افشار و سوگل قلاتیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در […]

زمان اکران آنلاین «ایستگاه اتمسفر» به کارگردانی مهدی جعفری مشخص شد.

فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر که اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از پنجشنبه (بیست و هفتم شهریور) در سینمای آنلاین اکران می شود. محسن کیایی، رویا افشار، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، آناهیتا افشار و سوگل قلاتیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اتمسفر هوای زمین را دارد و ما هوای همدیگر را.»

نگارش این فیلمنامه را مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری به طور مشترک برعهده داشته اند و مصطفی کیایی نیز علاوه بر بازی به عنوان مشاور کارگردان در فیلم حضور دارد.

محسن کیایی، رویا افشار، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، آناهیتا افشار و سوگل قلاتیان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به بابک بهشاد، بانیپال شومون، مهدی حسینی نیا، رها خدایاری، میثاق جمشیدی، ماریا تهرانچی، شیرین امیری، علیرضا معیدی، پاوان افسر، پریا وزیری اشاره کرد.

فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر به تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان و محصول موسسه تصویر شهر-سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که اکران آنلاین آن از فردا در سامانه‌های فیلیمو و نماوا آغاز می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار