رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جلسه امضای تفاهمنامه پردیس سینمایی امید در نجف آباد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری به نقل ازاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رمضانعلی حیدری خلیلی […]

جلسه امضای تفاهمنامه پردیس سینمایی امید در نجف آباد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری به نقل ازاداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رمضانعلی حیدری خلیلی در جلسه امضای تفاهمنامه پردیس سینمایی امید، با ابراز خرسندی از حضور در نجف آباد در آستانه هفته دفاع مقدس گفت: توفیق شد در این سفر، ادای احترام به شهدای بزرگوار نجف آباد از جمله شهید حججی داشتیم که بسیار باعث مسرت برای ما شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری اظهار کرد: سازمان سینمایی تلاش کرده حضور خود را در استان‌ها جدی‌تر نماید تا بتواند از توسعه زیرساخت‌های سینمایی و نیز برگزاری جشنواره‌های ملی در استان‌ها حمایت نماید.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در حوزه سینمایی خاطرنشان کرد: شهرهای پرجمعیت و فرهنگ دوست زیادی در کشور وجود دارد که هنوز فعالان بخش خصوصی آنها را به درستی نمی‌شناسند و بهترین راه برای شناساندن این شهرها، اخذ همراهی شهرداران است بنابراین طرح پردیس سینمایی امید با محوریت شهرهایی که اعلام آمادگی کردند و حمایت سازمان سینمایی اتفاق افتاد.

حیدری خلیلی با بیان توضیحاتی پیرامون طرح پردیس سینمایی امید تصریح کرد: این طرح با شعار ایران، تهران نیست و با هدف توسعه اکران سینمایی در سطح کشور در حال اجرا است و در فاز نخست ۵ شهر از ۵ استان کشور این طرح را شروع و تا کنون ۲۵ تفاهمنامه استانی برای ساخت و تجهیز پردیس سینمایی انجام شده و نجف آباد بیست و ششمین شهر در اجرای این طرح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و سمعی و بصری محوریت طرح امید را شهرداری دانست و گفت: شهردار باید مشاوری برای طراحی و ساخت پردیس سینمایی انتخاب کند و به سرعت ساخت پروژه را انجام دهد چرا که زمان بندی اجرای طرح ۶ ماه است.

وی همچنین در ادامه پیشنهاد ساخت مستندی از زندگی شهید مدافع حرم، محسن حججی را مطرح و آمادگی سازمان سینمایی را برای حمایت از این مستند اعلام نمود.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی نیز در این جلسه با تشکر از مسئولان شهرستان نجف آباد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری گفت: نجف آباد مهد تدین، شهادت، علم و ایمان است و در کلام حضرت امام ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره این شهر به نیکی یاد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه نجف آباد نگین انگشتری کشور در حوزه ایثار و شهادت است، تصریح کرد: از ۲۳ هزار شهید استان اصفهان ۶ هزار شهید مربوط به نجف آباد بوده و حق این شهرستان است که هرچه می‌توانیم برای فرهنگ و هنر نجف آباد تلاش نماییم.

محمد مغزی شهردار نجف آباد نیز در این جلسه به بیان توضیحاتی پیرامون روند فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرداری این شهر پرداخت.

خاطرنشان می‌شود، این جلسه با حضور علی تاجیک مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان سینمایی ۲۵ شهریور در مجموعه خارون نجف آباد انجام شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار