رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مستند «گفتنی‌های نمکی» با موضوع چگونگی ساخت فیلم «مسافران مهتاب» مهدی فخیم زاده برای نخستین بار از شبکه مستند پخش می‌شود. «گفتنی‌های نمکی» به کارگردانی علی فروزان نژاد از تولیدات شبکه مستند سیماست و سه شنبه ۱ مهر ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود. این مستند در مورد چگونگی ساخت فیلم مسافران مهتاب است که توسط مهدی […]

مستند «گفتنی‌های نمکی» با موضوع چگونگی ساخت فیلم «مسافران مهتاب» مهدی فخیم زاده برای نخستین بار از شبکه مستند پخش می‌شود.

«گفتنی‌های نمکی» به کارگردانی علی فروزان نژاد از تولیدات شبکه مستند سیماست و سه شنبه ۱ مهر ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود.

این مستند در مورد چگونگی ساخت فیلم مسافران مهتاب است که توسط مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر فیلم روایت می‌شود، در این فیلم مهدی فخیم زاده در باره بازیگری کارگردانی و تولید این فیلم و سپس اکران آن در سینما و پخش آن در تلویزیون توضیح می‌دهد.

«مسافران مهتاب» یکی از فیلم‌های نوستالژیک دهه شصت است که مخاطبان سینما و تلویزیون از آن استقبال کردند و آن را در خاطرات تصویری خود ثبت کرده‌اند، این فیلم بر اساس یک سوژه مستند ساخته شده است و فخیم زاده زمانی زیادی صرف پژوهش این فیلم سینمایی کرده است.

فخیم زاده با فیلم «مسافران مهتاب» در سینمای ایران مطرح شد و بعدها هم آثار خوبی را برای سینما و تلویزیون تولید کرد؛ بخش مهمی از «گفتنی‌های نمکی» به خاطرات این کارگردان اختصاص دارد.

«گفتنی‌های نمکی» در موسسه سینمایی برگ سبز تولید شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به کارگردان: علی فروزان نژاد،

تدوین و صداگذاری زهره شیرخانی، مدیر تولید امیر ابوالفتحی، تصویربردار امیر امانزاده، صدابردار پشوتن طهماسبی و تهیه‌کننده نجمه اسدالهی اشاره کرد.

«گفتنی‌های نمکی» سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ و چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار