رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مسابقه «چند درجه» در ۵۲ قسمت برای پخش از شبکه نسیم در دست تولید قرار دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه،«چند درجه» به کارگردانی غلامرضا بختیاری و امید خسروی مسابقه‌ای تلویزیونی است که هم‌اکنون در مرحله ضبط قرار دارد و بزودی در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه نسیم […]

مسابقه «چند درجه» در ۵۲ قسمت برای پخش از شبکه نسیم در دست تولید قرار دارد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه،«چند درجه» به کارگردانی غلامرضا بختیاری و امید خسروی مسابقه‌ای تلویزیونی است که هم‌اکنون در مرحله ضبط قرار دارد و بزودی در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.


به گفته بختیاری، این مسابقه در حدود ۳۰ الی ۳۵ رشته ورزشی و هیجان‌انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای بورد، کایت بورد، موتور کراس، دوچرخه‌سواری تریال و… را به مخاطبان و به خصوص نسل جوان معرفی می‌کند. رشته‌هایی که شاید ابتدا در نظر مردم به عنوان یک ورزش گران و به اصطلاح لاکچری شناخته شوند، اما اکثر آنها با هزینه بسیار کم در دسترس همه قرار دارد.
در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از ضبط پروژه انجام شده و مونتاژ مسابقه نیز به صورت همزمان در حال انجام است.
دیگر عوامل مسابقه «چند درجه» عبارت هستند از: تهیه‌کننده: غلامرضا بختیاری، مشاور طرح: ساسان گلستانه، بازیگران: سهیل غلامرضاپور، امید خسروی، میثاق بختیاری، گروه تصویربرداری: حمید شریعتی، شهاب دریانی، سینا قنبری، نویسندگان: علیرضا تهرانی‌ها، عاطفه الوندی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: نسیم مهماندوست، هلی‌شات: مهران جمشیدیان، مدیر تولید: حمید شریعتی، صدابردار: علی مرادی، عکاس: ساره خواسگرو، مهسا غلامی، مرجان خرمی، تدوین: سارا معلم، تدارکات: حبیب رادمهر، اسد اتابکی، حمل و نقل: احسان خرامید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار