رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

نمایندگان رسانه‌های رسمی از ۱ تا ۹ مهر می‌توانند جهت شرکت در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در پورتال جشنواره ثبت‌نام کنند. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه جهت ورود و شرکت در برنامه‌ها و سامانه‌های مجازی جشنواره […]

نمایندگان رسانه‌های رسمی از ۱ تا ۹ مهر می‌توانند جهت شرکت در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در پورتال جشنواره ثبت‌نام کنند.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه جهت ورود و شرکت در برنامه‌ها و سامانه‌های مجازی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از امروز اول مهر ۱۳۹۹ فعال شده است.

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را طی ۹ روز در این سامانه ثبت کنند.

نمایندگان رسانه‌های داخلی که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارند (خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب و برنامه‌های اینترنتی) و همچنین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌توانند «فقط در بازه زمانی اعلام شده» با مراجعه به پورتال جشنواره به نشانیwww.portal.icff.ir و مطالعه دقیق شیوه‌نامه مندرج در این بخش، درخواست‌ خود را در بخش ثبت‌نام اصحاب رسانه و منتقدان ثبت کنند.

اصحاب رسانه ضمن تکمیل اطلاعات شخصی لازم است معرفی نامه‌ای از سوی رسانه متبوع خود در سایت جشنواره ارائه کنند.

این فراخوان تمامی گروه‌های رسانه اعم از برنامه‌سازان رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها، مجلات را در بر می‌گیرد.

اسامی متقاضیان و فهرست نهایی رسانه‌های پذیرفته شده متعاقبا از طریق سایت جشنواره منتشر خواهد شد و طبق تاکید مدیران جشنواره به درخواست‌های خارج از سامانهِ ثبت نام و بعد از اتمام مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

این دوره جشنواره، براساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۲۷ مهر لغایت ۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۸ اکتبر لغایت ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» به دبیری «علیرضا تابش» برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار