رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مدیرعامل فیلیمو با تاکید بر اینکه صداوسیما از رشد «وی او دی»ها خوشحال نمی شود، در این زمینه از ممنوعیت ساخت سریال «جیران» حسن فتحی در شهرک سینمایی غزالی خبر داد. محمد جوادشکوری مقدم، درباره حمایت نکردن صدا و سیما و شهرک غزالی از تولیداتشان، گفت: ما یک سریال به نام «جیران» را با همکاری […]

مدیرعامل فیلیمو با تاکید بر اینکه صداوسیما از رشد «وی او دی»ها خوشحال نمی شود، در این زمینه از ممنوعیت ساخت سریال «جیران» حسن فتحی در شهرک سینمایی غزالی خبر داد.

محمد جوادشکوری مقدم، درباره حمایت نکردن صدا و سیما و شهرک غزالی از تولیداتشان، گفت: ما یک سریال به نام «جیران» را با همکاری «نماوا» سرمایه گذاری کرده ایم و حسن فتحی در حال ساخت آن هستند. سریالی در کلاس «شهرزاد» است و کار خوبی است. تهیه کننده با شهرک غزالی، قرارداد دارد که برای تولید بروند. شروع به بازسازی و تولید کرده اند و صداوسیما فهمیده است که این کار برای فیلیمو و نماوا است با وجود قرارداد جلوی کار ما را گرفته است.

شکوری ادامه داد: ما در کشور یا باید خدمات از این جنس مثل دیجی کالا و اسنپ و … را حمایت کنیم و کار را به دست جوانانی از قلهک و پاسداران و سیدخندان و کرمان بدهیم یا اینکه خدمات را کسی در «منهتن» می‏ گیرد. گزینه سومی وجود ندارد که فکر می کنند یک بخش خصولتی یا خودی یا هر چه اسمش را می ‏گذارند این کار را انجام بدهد.

لابی در صداوسیما جدی ‏تر است

مدیر عامل صبا ایده درباره مجلس و قانونگذاری بیان کرد: ما از قانونگذاری و چهارچوب دادن به این فضا خوشحال می شویم و ما در این فضا بازی می‏ کنیم. اگر دنبال بازی کردن خارج از این زمین بودیم، سالیان سال در اینجا کار نمی ‏کردیم. مسئله این است که این قوانین درست طراحی شوند. جاهای مختلف آن با هم تضارب نداشته باشد و از یک جایی به یک جای دیگر خسارت وارد نکند. به هر حال در همه جای دنیا پر از لابی است و در صداوسیمایی که ما در دامن قوانینش کار می ‏کنیم کمی جدی تر است.

برنامه فردوسی ‏پور در حال تصمیم گیری

مدیرعامل فیلیمو درباره برنامه عادل فردوسی پور گفت: درخواست مجوزی شده است و توافقاتی صورت گرفته است. منتظر هستیم، ببینیم در چهارچوب قانون چه تصمیم گرفته می شود و امیدواریم تصمیم مناسبی بگیرند؛ اگر این تصمیم گرفته شود حتما با توافقاتی که چند پلتفرم  با ایشان کرده اند احتمالا برنامه شان روی  چندین پلتفرم قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار