رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

روآن آنتکینسون بازیگر نقش مستر بین، در فصل ششم سریال «پیکی بلایندرز» نقش «آدلف هیتلر» را بازی می‌کند. به نقل از تارنمای روزنامه انگلیسی اکسپرس، با توجه به آن که پخش فصل ششم سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) به دلیل شیوع کرونا تا سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است، طرفداران این سریال مشتاقند درباره […]

روآن آنتکینسون بازیگر نقش مستر بین، در فصل ششم سریال «پیکی بلایندرز» نقش «آدلف هیتلر» را بازی می‌کند.

به نقل از تارنمای روزنامه انگلیسی اکسپرس، با توجه به آن که پخش فصل ششم سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) به دلیل شیوع کرونا تا سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است، طرفداران این سریال مشتاقند درباره پیرنگ و تیم بازیگران این فصل بیشتر بدانند. در همین راستا شایعاتی در محافل طرفداران به راه افتاده مبنی بر آن که آدلف هیتلر رهبر آلمان نازی در این فصل وارد سریال خواهد شد و روآن آنتکینسون هنرپیشه ۶۵ ساله انگلیسی که با بازی در نقش مستر بین شهرتی جهانی پیدا کرد، قرار است نقش وی را ایفا کند.

روآن آنتکینسون یک بازیگر، کمدین و نویسنده انگلیسی است که با بازی در کمدی‌هایی چون مستر بین (Mr. Bean) و بلک ادر (blackadder) به شهرت رسید. نقش‌آفرینی در برنامه کمدی اخبار ساعت نه (۱۹۸۲-۱۹۷۲)، فیلم جانی اینگلیش (۲۰۰۳)، چهار عروسی و یک تشییع جنازه (۱۹۹۴) و هرگز نگو هرگز (۱۹۸۳) از دیگر آثار برجسته کارنامه هنری اوست.

وی در جدیدترین کار خود، در قسمت سوم مجموعه سینمایی جانی اینگلیش با عنوان جانی اینگلیش دوباره حمله می‌کند محصول سال ۲۰۱۸ بازی کرد اما حالا شایعاتی درباره احتمال حضور وی در دنیای تامی شلبی در محافل طرفداران سریال پیکی بلایندرز به گوش می‌رسد و می‌گویند قرار است در نقش رهبر نازی‌ها بازی کند.

پیکی بلایندرز یک سریال جنایی- تاریخی به کارگردانی استیون نایت و بازی چهره‌های چون کیلین مورفی، سم نیل، هلن مک کروری، تام هاردی، سوفی راندل، آدرین برودی است که ماجراهای یک گروه خانوادگی به رهبری تامی شلبی (کیلین مورفی) را دنبال می‌کند. فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۳ با ۶ قسمت روی آنتن رفت و فصل آخر این مجموعه یعنی فصل پنجم نیز شهریور سال ۱۳۹۸ پخش شد. قرار بود این سریال حداکثر پنج فصل داشته باشد اما با استقبال تماشاگران برای فصل ششم نیز تمدید شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار