رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم سینمایی بلند «اقیانوس پشت پنجره» ساخته بابک نبی‌زاده، در سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو برنده جایزه فیلم‌های کودک و نوجوان (سپنتا) شد. جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو که به منظور نمایش بهترین فیلم‌های انیمیشن، مستند و سینمایی ایرانی، هر سال در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار ‌می‌شود، به بهترین فیلم در هر بخش جایزه سپنتا اهدا […]

فیلم سینمایی بلند «اقیانوس پشت پنجره» ساخته بابک نبی‌زاده، در سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو برنده جایزه فیلم‌های کودک و نوجوان (سپنتا) شد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو که به منظور نمایش بهترین فیلم‌های انیمیشن، مستند و سینمایی ایرانی، هر سال در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار ‌می‌شود، به بهترین فیلم در هر بخش جایزه سپنتا اهدا می‌کند.

فیلم بلند سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه این رویداد را از آن خود کرد.

این فیلم از دو بخش سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان نیز موفق به دریافت شش جایزه شده است.

رویداد سینمایی سان‌فرانسیسکو، اولین جشنواره مستقل فیلم‌های ایرانی خارج از ایران است که در سال ۲۰۰۸ تاسیس و فیلم‌هایی که از سوی فیلم‌سازان ایرانی و یا درباره ایران ساخته شده‌اند، در آن به نمایش درمی‌آید.

سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو قرار بود از ۲۹ تا ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ به صورت آنلاین در شهر سان‌فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا برگزار شود و هم اکنون به مدت هفت روز تمدید شده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار