رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی با فروش ۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد. به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی که از روز  سه شنبه ۱۱  شهریور وارد اکران آنلاین شد با  گذشت۳۰ روز از اکران با […]

فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی با فروش ۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.

به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی که از روز  سه شنبه ۱۱  شهریور وارد اکران آنلاین شد با  گذشت۳۰ روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶  بلیت فروخته شده  در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک،  ندا جبرائیلی و رویا جاوید نیا  بازی کردند که با فروش ۷۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فاطمه معتمد آریا و بهترین موسیقی متن با هنرمندی پیمان یزدانیان نامزد شده است.

همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا  با فیلم‏ های بی حسی موضعی، دوئت، هایلایت، ایستگاه اتمسفر، گیلدا و زن‏ها فرشته‏اند ۲  به کار خود ادامه می ‏دهد که پیش از این فیلم ‏های خروج، زیر نظر، طلا، هفت و نیم، لتیان، خوب، بد جلف ۲ و … در این دو بستر به نمایش درآمده ‏اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار